Serious Innovation

Mede-organisator, communitymanger, online communicatie, mailings, webteksten en persberichten.

Op 12 oktober 2013

gingen 60 jonge creatieven aan de slag voor Serious Request. Hoe? Door bedrijven en instellingen uit heel Nederland te helpen met een innovatievraag of probleem. In ruil daarvoor storten deze bedrijven en instellingen een flinke donatie op de rekening van Serious Request.

Het resultaat: Een inspirerende dag voor 175 man, waarin creatieve mensen hun talent en inspiratie kwijt konden, bedrijven geholpen zijn met hun innovatievraag, en de opbrengst: 15.035 euro voor Serious Request.

Op 14 mei 2014

vond Serious Innovation: The Cambuur Edition plaats. Op deze dag sloegen voetbalclub SC Cambuur en creatieve professionals vanuit heel Nederland de handen ineen om de volgende drie vraagstukken rondom SC Cambuur en haar rol in de maatschappij aan te pakken!
– Hoe kan SC Cambuur de sfeer van het oude stadion meenemen naar het nieuwe stadion?
– Hoe kunnen SC Cambuur en Culturele Hoofdstad 2018 de handen ineenslaan?
– Hoe kan SC Cambuur haar rol in de maatschappij nog sterker neerzetten?

Op 22 november 2014:

vond Serious Innovation: Haarlem plaats. Groter en innovatiever. Met een langlopende challenge en Serious Academy. Opbrengst: ruim 22.000 euro.

http://www.seriousinnovation.nl
facebook.com/seriousinnovation

 

10689802_688729101206264_513579284699328766_n

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s